czwartek, 9 czerwca 2011

Trampki All Star converse ox

Cześć
Sory że nie było notki ale miałam włączoną poczte z google i
nieświadomie śie wylogowałam nie pamietając o tym że pisze notke (wylogował mi śie blog) . Ale jak widzicie 
dziś jest :)

Ta notka będzie o trampkach o nazwie 'Converse'
w zeszłej notce było to samo ale ten rodzaj trampek jest inny.
Trampki oto te wygladaja tak :
Szczególnie chodzi mi o rodzaj, ponieważ kolorów i wzorów jest pełno!
Te trampki świetnie pasują do spódniczek , i jeansów 
(sorry jesli pisze jeansy zamiast dżinsy jestem przyzwyczajona)
Ox'y są kródsze od Hi (tych z popszedniej notki) są one do kostki .

Tak jak każda rzecz maja oczywiscie cene , cena tych jest
prawie identyczna do wszystkich innych conversów, (120zł-230zł)
To wszystko ale......
Test będzie jutro obiecuję!
Także prosze o komentarze abym mogła kontynuować
dalsze notki.
Dziekuje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz