środa, 25 maja 2011

Perfumy od Justina Biebera 'Someday Perfume'

Czesć!!!
Dziś notka będzie o perfumach od Justina Biebera.
Może pamiętacie o lakierach od justina Biebera? Jesli tak toJustin Bieber
Planuje być twarzą  więcej rzeczy.Robi to z bardzo dużym
zapałem!
Perfumy nieco przypominaja róze i serce:
Jak widzicie ma taki 'jakby' breloczek.
Perfumy pachną 'Owocami' wiecej śieci nie zdradziły
wiemy ze ten perfum bedzie w cenie $35-$55.
Ale pieniądze będą przeznaczone dla akcji charytatywnej.

Dowiedziałam śie też że będą jeszcze dwa produkty z tej
marki ,mgiełka do włosów i balsam do ciała....

Więcej najnowszych produktów, w świecie mody
na tym blogu :)
Paaa :)

1 komentarz:

  1. Hej Wiki, jestes bardzo do mnie podobna bo tez jestem Wiki mam 11 lat i lubię grać w simsy 3 tylko gliterów tak bardzo nie lubię :) może poprowadzimy bloga razem? aha i sorry że mam nik Francia ale to z powodu mojego kota dachowca czarnego który miał na imie Frania i uciekł :(

    OdpowiedzUsuń