piątek, 22 kwietnia 2011

Buty Nike High

Cześć
Ta notatka bedzie o butach nike są one bardzo modne, i moze je już
widzieliście a moze i macie :)
wyglądają one tak :
są one dostepne w sklepach sportowych i stronach internetowych
np www.allegro.pl od 160zł.Można tez kupić nie-orginalne
w sklepach jak , boti z firmy nylon red , lub w ccc z innych firm.

Jest ich bardzo dużo : duzo kolorów,wrorów itp.
One są bardzo wygodne i modne pasuja do jeansów i legginsów.

Pamiętajcie podoba wam śie ten blog? napiszcie mi naprofilu choccolocco
na gliterach lub pod ta notką!


7 komentarzy:

  1. też mam te buty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super buty xd podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. spoko.. mam podobme;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski blog .!
    dużo ciekawych rzeczy itd.. dodawaj więcej ciekawych notek .!! :)
    pozdrawiam .. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie buciki i jestem z nich zadowolona , są super wygodne i takie luźne. Moje są różowo białe ale na jesień (dopiero) będę miała fioletowe albo szaro czarne więc super.

    OdpowiedzUsuń